Podívejte se na to, co vás nejvíc zajímá. Pokud zde odpověď na svůj dotaz nenajdete, neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení.
1. Jak poznám, že je byt volný?
V rezervačním systému vidíte vždy aktuální stav bytu. Tedy, volný, předběžně rezervovaný, rezervovaný nebo prodaný. V každém případě se ale neváhejte obrátit na naše kolegy prodejce, kteří vám pomohou vybrat ten nejlepší byt a poskytnou vám aktuální informace.
2. Kolik bytů je v projektu
Celkem je k dispozici 10 apartmánů, z nichž 7 je již postaveno a další 3 budou zrekonstruovány během III.Q 2022
3. Uzavírám hned kupní smlouvu?
Po kontaktu s naším prodejcem si můžete vaši jednotku po dobu 3 dnů nezávazně rezervovat. Následně je přistoupeno k podpisu rezervační smlouvy, na jejímž základě je splatný rezervační poplatek ve výši 50.000. Kč. Během následujících měsíců budete pak vyzváni k uzavření smlouvy o smlouvě budoucí a zaplatíte druhou zálohu ve výši 20% kupný ceny bytu. Před uplynutím termínu platnosti smlouvy o smlouvě budoucí uzavřete již svou kupní smlouvu.
4. Jak dlouho mám na rozmyšlenou?
Pokud si byt zarezervujete online, ozve se vám během následujících 24 hodin některý z našich prodejců a probere s vámi všechny porobnosti. Pokud jste již uzavřeli rezervační smlouvu, tak do 30.dubna 2022, případně pak do 14 dnů od podpisu smlouvy, vám běží termín pro zaplacení rezervačního poplatku.
5. Jak dlouho mám na to, abych si vyřídil potřebné dokumenty pro získání hypotéky?
Optimální je mít vyřízené financování před podpisem smlouvy o smlouvě budoucí, nutné je to před podpisem kupní smlouvy.
6. Mohu někde můj byt vidět?
Ano, po dohodě s naším prodejcem je možné byty vidět přímo na místě.
7. Jsou k dispozici parkovací místa?
Ano, každý byt má přidělené parkovací místo.
8. Mám si kam uložit lyže nebo kolo?
Ano, v domech budou připraveně stojany pro lyže a boty a v areálu bude připravený uzamykatelný box pro kola.